Qué leer a continuación

El video del tema que Vicentico canta con su mujer

8 de julio de 2013

La actriz Valeria Bertuccelli se animó a cantar junto a su marido, Vicentico, en dos de los temas que el músico presenta en su más reciente álbum titulado "Vicentico 5".

Uno de los temas es No te apartes de mí, de Roberto Carlos, para el cual grabaron un romántico videoclip, en el que se muestran muy enamorados.

El año pasado, el músico había hablado sobre la faceta de cantante de Bertuccelli: "Fue muy divertido. Vale hace tiempo que canta en casa y lo hace perfecto. Habíamos grabado una canción para una película que se llama Lluvia".

"Pero esto, para Vale, era más serio: era un disco. Estuvo buenísimo y ella como cantante es algo a descubrir porque tiene una voz increíble. Más allá de lo técnico, es súper afinada y canta re bien. Dice cuando canta. Uno siente cosas cuando la escucha; por lo menos, es lo que a mí me atrae de los cantantes: cuando en su voz uno puede descubrir cosas y sentir cosas más allá de lo que está diciendo", había declarado Vicentico.

Por su parte, Valeria había comentado que se emocionó al ver cómo era la portada del nuevo álbum de su marido: "El tatuaje con mi nombre en la tapa fue una sorpresa que me hizo. Un gran gesto de amor que me derritió. Su último disco me encanta. En general, la pega bastante".

"En nuestra relación, todo fue cambiando, no sólo el amor. Nosotros no somos los mismos que hace 18 años, ¡gracias a Dios! Tuve la suerte de que Gaby se fuera transformando y que a mí me siguiera gustando e interesando. No hay mucho más que eso. El amor cambia, crece con el paso del tiempo. Por suerte, seguimos caminando de la mano. Lo que nos pasó siento que es como una casualidad. Un gol que entró sin querer y salió genial. No hay que ponerse a remar la relación y eso es mágico".

Already Have Your Bachelor's Degree?

Learn more about earning your master's or doctoral degree from Walden University. Study online and further your career. Request free information!

Starwood Credit Card

Earn 25,000 Bonus Starpoints®! Use toward Award Nights or Flights.

How Older Men Tighten Their Skin

Men, reduce the look of wrinkles, sagging skin and fine lines with this affordable and effective skin tightening treatment without leaving your home.

Enroll in DD Perks® Rewards Today!

Enroll in DD Perks® Rewards and Get a Free Beverage in Any Size!

People In Heavy Credit Card Debt May Not Know This

If you owe more than $15,000, there is a way to pay off credit card debt that few people think of first. (It's not what you think!)

Kid sleep troubles email series for moms

We get it. We’ve been there. Sign up for our email track to learn how to handle kids who won’t go to sleep or won’t stay in bed.

Read This Before You Buy Medigap Plan F

Plan F is the most popular Medicare Supplement plan, but there's another Medigap option you should consider.

IRS e-file is now open and W-2s are arriving

The IRS is now accepting returns. Don't wait to do your taxes. Get your biggest refund, guaranteed and your taxes done right with TurboTax today.

Get vitamins here. Change lives everywhere.

For kids like Rosemary, proper nutrition makes a big difference. See how you can help kids everywhere just by buying your vitamins at Walgreens.

VA Mortgage Rates In 2016

VA Rates as Low as 2.75% (3.028% APR) 15 Year Fixed. Exclusive For Veteran & Military Takes 1 Min!

PlayStation Store

See what new games are available to download this week. Download straight to your console - Shop Now!

Banks Are Worried Homeowners Will Do This.

Homeowners are surprised and furious. If you owe less than $625,000 on your home, you better read this.

The All-New 2016 Mazda6

Conviction. Creativity. Courage. This is the Mazda Way. Learn more.

Men: Tighter Looking Skin In One Easy Step

How older men tighten their skin and reduce the look of wrinkles without cosmetic procedures.