Mi mujer de toda mi vida: Joaquín Cordero

Mezcal Ent Photo Services, LLC
19 de julio de 2012
Mi mujer de toda mi vida: Joaquín Cordero

19 JUL (MEX) .- La familia artística acompaña a Joaquín Cordero en la sentida pérdida de su esposa a causa del cáncer de colon. El día de ayer se realizó el velorio en la Ciudad de México y el actor expresó su dolor por su compañera, su gran amor.


"En este ataúd se va mi alma, está mi alma, mi mujer de toda mi vida", dijo el actor junto al féretro de Alma Guzmán. A decir de Maxine Woodside, Joaquín fue el único hombre en la vida de su media hermana y ella también fue la única mujer para él durante más de sesenta años.


Decidido a acompañar a su esposa hasta en el último instante, Cordero permaneció todo el tiempo sentado en una silla al lado del féretro, donde recibió los mensajes de pésame y agradeció el cariño de los presentes. Uno de sus hijos comentó que es posible que el actor no pueda ya vivir en la casa que compartió con Alma porque está llena de recuerdos. Entonces, es posible que se venda y que su padre se compre un departamento.


Elia Fless / Mezcalent.com


Qué leer a continuación

How much can you actually save by refinancing?

Rates now at 3.11% APR 5/1 ARM- $250K for $972/mo. LendingTree's simple online tool to help determine how much you could be saving by refinancing.

Hilton HHonors™ Card

Apply Today! Earn 50,000 Hilton HHonors™ Bonus Points. Terms Apply.

Veterans Can Get Great Rates With A Refinance

You could save big by reducing your rate with a VA home refinance. Compare quotes and take advantage of your benefits!

You'll Love This Disney Movie Club Offer!

Get 4 Disney Movies For $1 With Membership. See Details. Exclusive Titles, Merchandise, Offers & Discounts. Plus, Free Shipping On Your Initial Order!

New Estate Homes in Brandywine – Coming Soon

Estate Single-Family Homes on up to ½-acre wooded homesites from the mid $400s. Join Lakeview at Brandywine’s priority list for the latest information

Can a Reverse Mortgage Help You in Retirement?

Get all the answers about a reverse mortgage and start planning to live a worry free retirement. Sign up now to receive info about reverse mortgages!